tisdag 2 oktober 2012

Utan dig är alla kalla

Nu har jag lite städning kvar i lägenheten. Och bära ut möblerna. Men just den biten ska jag få hjälp med. Möblerna alltså. Snart ska jag städa.

Deppen över att flytta från Nyköping har dragit över mig. Kramar om mig hårt, håller om mig under natten, håller min hand under dagen. Samtidigt går lyckan över att flytta till Malmö strax bakom, redo att ta över när deppen släpper min hand. Att det svänger så mycket beror nog mest på att det är så lustigt. Och jag är glad över att min mor och far är glada över mitt och Idas utflippade beslut. Allt för upplevelsen. Vi är fortfarande noga med att prata om att det kommer bli jobbigt, men åh så härligt.

Jag hoppas på att jag ska kunna stilla lite av rastlösheten i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar