torsdag 25 oktober 2012

I just wanna dance all night through

Nu har jag egentligen mängder av tankar att dela här. Men också problemet att jag inte kan formulera dem. Jag skulle vilja berätta om samtalet jag och Ida hade igår om djurparker. Mina tankar om att politikerna borde ta sig i kragen och göra något åt järnvägarna. Hur oerhört bra och viktig Torka aldrig tårar utan handskar är.

Och oerhört många andra tankar. Men det går inte. För nervös i magen. Kan inte riktigt sitta still. Klarar ändå inte av att göra saker som borde göras.

Jag ska iallafall åka hem till familjen på måndag.På tisdag har jag planerat in en utflykt till Nyköping. Hälsa på mitt knäppa Maxi. Hälsa på farfar.  Ikväll ska jag och Ida se på Humorhimlen Live. För att vi kan.

(Anledningen till det här flummet är att har jag bara börjat skriva en gång brukar det komma igång. Som att dra ur en propp. Plötsligt forsar allt ut.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar