tisdag 18 december 2012

Man vänjer sig aldrig att växa upp

Idag brände jag fem plåt muffins på jobbet. Jag glömde dra ner temperaturen. Suck. En aning självhat och självförakt dök upp ganska så direkt. Men jag skyller på stressen och mitt tunga huvud.

I lördags åkte jag upp till Stockholm för att träffa min fina familj och se Jesus Christ Superstar. Stressigt och irriterat när alla planerar olika, men det blev bra ändå. God mat, trevlig servitör, bra sällskap och såklart världens bästa rockopera. Tror inte det blir så mycket bättre. Tråkigt nog blev pappa sjuk och stannade kvar hemma hos farmor.

I söndags kväll sov jag kvar hos min syster. Trevligt. Tittade på slutet av musikhjälpen, spelade sims och gick promenad i en snötäckt skog. Bra kväll. Höll dock på att missa tåget hem på morgonen men det är sånt som händer och jag missade det ju inte ändå.

Annars är det snart jul och jag åker hem snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar