torsdag 31 mars 2016

I'm gonna leave this city for a while.

Just nu råder kaos i lägenheten. Med två veckor kvar till flytt har vi börjat rensa och packa. Jag tror ändå att det är rätt tid att börja, för att vi ska hinna få iväg möblerna sista veckan. Harry har varit gnällig de senaste dagarna, han förstår nog inte varför vi styr och ställer så mycket just nu. Han trivdes bättre när morgonarna var långa, vi gick på långpromenad och sen fick han äta resten av dagen. Kanske leka och mysa lite emellanåt. Förutom packandet har allt vänts upp och ner av att jag var sjuk, vi har inte riktigt kommit in i rutinerna igen efter det. Och så några nätter utan ordentlig sömn ja.

Nu är mina pojkar ute på promenad. Så jag vilar lite. Rätt ovant. Jag är rätt trött just nu, även om Harry sover bra så jag jag sömn att ta igen. Det där med att ta det lugnt är jag inte bra på, det kan göra mig mer stressad, som att bara sitta och vänta på att kunna få fortsätta plocka runt. Nä om jag skulle vila lite effektivt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar