tisdag 5 mars 2013

It takes a fool

Det är inte vilken dag som helst idag. Idag är det sju år sedan mitt liv tog in på en annan bana. Sju år sedan jag på riktigt upptäckte musiken och fann de som skulle förändra mitt liv så enormt. Min första konsert. Första gången jag såg Ark. Första gången jag förstod hur musik skulle kännas, att den inte bara lät bra.

Så mycket viktigt har hänt. Mitt liv har ändå varit väldigt händelserikt de här åren. Så många minnen, så många skratt. Så många tårar.

För ett och ett halvt år sedan lämnade de över den svettiga stafettpinnen till oss. Lät oss fortsätta kampen om rätten att vara en idiot. Kämpa för så mycket viktigt.

I sju år har jag varit en stolt idiot. Det är jag fortfarande. Det kommer jag alltid vara. Tack, tack för det liv ni gav mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar