söndag 3 mars 2013

Det blir inte bättre, det blir inte bättre än såhär.

För tillfället har jag känslan av att ingenting gör någonting. Solen värmer redan, jag har starbuckschoklad, var på konsert med bra vänner och syster igår. När jag kommer hem från att ha lämnat av Lisa ska jag göra scones till alla som fortfarande sover i mitt hem.
Att bussen inte går förrän ett tag gör inget för det är varmt. Att Elise ser på Vasaloppet gör inget för jag har min musik. Att jag är bakis gör inget för jag såg vånna inget igår.

Malmö blir bara finare och finare nu när de grå molnen flyttar på sig och släpper fram färgerna. För en vecka sedan hittade jag snödropparna. En föraning om hur sommaren kommer bli.





1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra med sconesen. Tror du nutella i varm choklad blir ungefär som chokladen?

    SvaraRadera