torsdag 8 november 2012

Ett fel närmare rätt

Jag lyssnar på Världens bästa lista och gör mig redo för blueskväll tillsammans med en ny vän och Ida. Det absolut bästa, sådär så man skrattar till vid varje låt för att den är så klockrent bra.

Ett klipp på The Ark smög också in, det händer inte ofta längre. Det såret gör ont för tillfället, jag saknar det så det värker. Aldrig har jag kunnat glömma omvärlden så bra som på Ark konserter. Inget kommer kunna ersätta det och jag vill tillbaka. Jag vill stå där med människor jag beundrar och sjunga med i de där låtarna som är så viktiga. "-Do, Do, Do! What you wanna do, Don´t think twice, do what you have to do, Do, Do, Do, let your heart decide what you have to do that´s all there is to find"

Har egentligen inte tid med det här. Kanske en uppdatering senare.

1 kommentar:

  1. Hähä, jag har också lyssnat på Världens bästa lista ikväll. Den är fin! Men kul att du lyssnar på den för att peppa blueskväll, jag menar den innehåller ju så mycket blueslåtar...puss!

    SvaraRadera