tisdag 24 september 2013

Så.

Fick insikten att jag verkligen behöver ett arbete. Har haft lite svårt att komma igång. Det har känts så tröstlöst. Och så mycket som ska ordnas hela tiden, många bollar i luften. Har dessutom slutat röra på mig vilket gör att jag mest sitter och stirrar rakt ut i luften istället för att ta tag i allt. Därför gav jag mig ut och sprang en vända igår och efter det hände det saker. Jag fick eld i baken, skrev klart saker och började mejla runt. Skrev ut papper. Ska skriva om personligt brev och gå runt med också. Nu ska jag skaffa jobb. För vi funderar på att flytta och det är svårt att få lägenhet om man inte har något jobb. Och jag har svårt för att inte jobba. Det är så mycket bättre att ha något vettigt att göra om dagarna, ett sammanhang. Ska skaffa mig ett jobb nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar