måndag 23 september 2013

Ett monster vill veta vad du tänker

Sa till Ida att jag faktiskt kommit igång med att skriva personligt brev. Nåja, jag har iallafall dokumentet uppe med lite kladd i. Har petat i mitt cv åtminstone.

För en vecka sedan skrev jag början på ett inlägg. Det blev en mening. Den handlade om att det var två år sedan då. Två år sedan den sista konserten. Lustigt. Kände inte att jag hade mer att säga om det.

Har inte så mycket att uppdatera. Jag var i Paris ett par dagar. Väldigt trevligt. Fick umgås med min syster. Upptäckte hur enkelt det är att umgås med någon som känt en hela ens liv. På samma sätt som vi vet vilka tår som är extra ömma hos varandra vet vi också väldigt väl när det är dags att backa för att undvika bråk. Tyckte att vi klarade oss bra. Tittade mycket på tyger.

Jag har börjat min tid som arbetssökande också. Dygnsrytmen har ändrats. Går inte upp förrän tidigast nio. Igår sov jag till elva. Hemskt. Ska ändra det här igen. Ska få saker gjorda innan tio.

Har ni ett jobb till mig, säg till. Jag jobbar hårt bara du ger mig chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar