tisdag 23 juli 2013

we're going to Emmaboda.

Nog är det tungt att jobba alltid. Särskilt när de flesta andra är lediga. Men jag är glad ändå. Det är sommar och mellan de långa arbetspassen får jag träffa nya människor, trevliga vänner, äta glass och bada. Imorgon ska jag möta Ida och Sandra på Emmaboda. Jag ska bara jobba först. Göra glass. Imorgon är det för övrigt två år sedan vi såg The Ark i Västervik. En av de bästa konserterna jag varit på. Så rolig, så innehållsrik, så speciell. Dessutom den enda utan tårar det året.

Iallafall. Väskan är packad, jag har koll på biljetten. Kollat upp när tåget går. Det kommer bli superbra det här.

Borde gå och lägga mig. Ska ju jobba. Men jag sov fyra timmar på dagen. Fyra timmar. Det är länge det. Snacka om att dagen försvann. Jaja, jag ska bara göra klart några saker först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar