torsdag 20 september 2012

You just don't know whether you're doing it for the right reasons

"Everybody's on a secret mission. Everybody's got their own ambitions. They would tell you if they thought you'd listen. They would say how lately they've been wishing. For the chance to meet a handsome stranger. Lead a life of elegance and danger. Down in the street below. Down in the street below."

Fortsätter med min lyssna in lista. Jag har en spellista på spotify med ca 150 låtar. Ny musik som jag ska testa på. Lite har fastnat, det mesta gått förlorat. Det som fastnat bäst är nog The Divine Comedy. En låt som jag kan lyssna om och om igen. Det har inte hänt sen I hennes små skor, Armand Mirpour, för ett år sedan. Lycka.

Jag har fortfarande inte gjort något vettigt vad gäller utflytten. Behöver vila lite först. Men nästa vecka är helt vigd åt nedpackning. Veckan efter åt städning. Borde egentligen slänga massa saker, och lämna till loppis, den här helgen. Ja, det ska jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar