onsdag 1 juni 2016

Bra, bra dag.

Idag har jag badat ordentligt. Visserligen i pool i nitton grader. Men ändå. Så underbart skönt. Jag och Damien busade runt en ganska lång stund. Det är knappt så jag minns senast jag kunde göra det. Hela förra badsäsongen var jag gravid och vågade inte busa och hålla på något vidare.

Tidigare under dagen skrev jag på avtal på nya jobbet, vilket känns riktigt bra. Det känns som en riktigt trevlig arbetsplats. Imorgon jobbar jag mitt första pass. Så spännande att se hur det går. Särskilt med den här amningshjärnan. Som tror att det är fyra fingrar på en hand. Herregud.

Nu ska jag bara fixa några saker, sen ska jag gå och lägga mig. En bra dag, jag är nöjd. Trots att vi borde klippt gräset för flera dagar sen. Det kommer, det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar