söndag 20 september 2015

Vi låg vakna på taken

Åtta. Nu är det okej att gå upp. Har väntat i ungefär två timmar. Värt att vakna klockan sex en söndag. Skit samma. Jag tänkte börja packa idag. Om två veckor flyttar vi, min bror kommer ner och hjälper oss. Både han och vi är nog rätt så exalterade över det. Så kul att få påhälsning igen. Även om helgerna är lugnare nu så har det inte riktigt passat att åka hem eller be någon hälsa på. Det är alltid någonting i vägen.

Vi hade en trevlig dag igår, gick en promenad och drömde om framtiden. Gick igenom området vi ska flytta till. Den sista värmande solen gjorde oss sällskap, oerhört trevligt.

Jag har märkt att många har börjat pyssla med saker. Jag vill också, men jag vet inte riktigt vad, känns så onödigt att dra igång något stort projekt såhär strax innan flytten. Minns ju inte ens hur lägenheten ser ut. Borde lära mig att faktiskt titta när jag tittar på lägenheter och diverse. Det är väl så att vi har mycket att fixa med när vi väl har flyttat, men innan dess är det svårt att faktiskt göra något. Onödigt att skaffa sig massa grejer som ändå inte får plats. Men jag blir extremt otålig av att bara vänta.



En lax vi hittade i laxtrappan uppe hos Damiens mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar