onsdag 16 september 2015

Let your body decide

Skiter i pinsamheten nu. Det är idag fyra år sedan jag vaknade upp utanför Grönalund i en sovsäck. Lika stel som imorse, men min stelhet idag beror inte på att jag sovit på gatsten.

Det var sista konserten med Ark. En så otroligt fin dag. På många vis. Jag saknar det otroligt mycket. Hade lätt gjort det igen.

Sandra fick påminna mig igår om vilket datum det var idag. Jag tänkte mest på att mjölken i kylen hade utgångsdatum idag. Näe, det är väl ingenting imorgon? Jag ska på kurs bara.. Eller jaha. Oj då. Det har börjat blekna. Jag lever ett annat liv nu. Men fortfarande är det vänner som lyssnat på Ark som är några av mina närmaste vänner. Det är skönt att få minnas lite tillsammans, även om vi inte är besatta. Det var mest en tonårsgrej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar