söndag 9 juni 2013

Hjärtat slår skiten ur mig

Kom hem från en springrunda. Väldigt skönt. Jag har saknat det. Nu när den sista förkylningen har släppt kan jag kanske komma igång igen. Ska börja simma också. 

Ibland saknar jag Nyköping. Som när jag ska ut och springa. Nu har jag inte längre en skog att springa i. Inte heller några backar. Får nöja mig med att det är cykelväg iallafall. Och fint väder. 

I fredags jobbade jag sista dagen på maxi. Imorgon börjar jag på Ambrosia på riktigt. Det kommer bli bra. Jag har varit lite ledsen över att jag inte är ledig något mycket i sommar men jag tror att det löser sig. Jag kommer nog iallafall ta ledigt för att åka på Emmaboda. Min festivalabstinens börjar bli lite väl stor. 



Igår var jag och Ida i Lund på bananfest med Kalle. Trevlig tillställning. Och Ida såg lite ut som sångaren i Glasvegas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar