måndag 8 april 2013

Tillslut visar jag mitt hem.

Sju arbetsdagar på rad, fyra kvar. En intensiv helg, arbete blandat med underhållning. I lördags en oerhört trevlig kväll med arbetskompisar och sushi. Igår musiktävling i Lund. Det enda negativa är tröttheten. Sov en och en halv timme när jag kom hem idag. Förkylningen jag kände förut idag känns inte riktigt lika närvarande.

Nu är jag inne på den sista intensiva jobbveckan. Sen kommer det lugna sig lite. Ledig tre dagar. Dessutom ledig tre helger i rad. Tre välfyllda helger. Kul ändå, så trivs jag. Den här helgen ska jag hem. Tar med Ida. Helgen efter kommer vänner hit. Hemmet kommer bli fullt. FinElise kommer hit. Sista helgen åker vi upp till Stockholm, umgås med FinElise, syster och förhoppningsvis också Mikaela. Bra.

Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på hur fint det blivit här. Det ska jag göra nu. 

Så blev allting centrerat också. Spännande.









1 kommentar: