måndag 4 februari 2013

Everything you touch, oh it dies

Jag har gjort en spellista. Som jag blivit smått beroende av. Den spelas om och om och om igen. Jag kallade den nytt. För att jag inte har så bra fantasi jämt. Det stämmer inte riktigt. Allt det nya är inte med, lite gammalt har smugit med bara för att kunna fortsätta lyssna på samma lista. Ni kan testa den. Här är den. Allt är inte heller det bästa, men jag var tvungen att testa.

Sen har jag funderat. Den första låten heter Let Her Go, med The Passenger. En person som vi såg i Berlin på luffen, på Alexanderplatz. Jag och Ida föll för honom, tvingade de andra att lyssna med oss. Nu spelas han varje gång man lyssnar på radion. Iallafall. Johnossis nya singel, Gone Forever. De låter så himla lika. I början. Precis samma, fast Johnossi är lite ösigare. Såklart. Testa. I spellistan. Eller här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar