måndag 21 januari 2013

Skulle till Prag men hamnade i Polen

Idag har jag fått en porttelefon. Coolt. Trodde inte att sånt användes längre. Men tydligen.

Det snöar och är typiskt Malmöväder utanför fönstret. Inte speciellt kallt men blåser som bara den. Ska springa idag, mest vill jag ligga under filten i soffan. Istället för att plocka runt på grejer i mitt och Idas hem letar jag resor. Vi ska åka på en "weekend" som det så häftigt heter. Antagligen till Warzawa, fast kanske Gdansk (för att det är kul att säga) eller till Budapest. Jag vet inte, vi får se. På grund av vädret utanför fönstret försökte jag söka på resor till Turkiet istället. Fast jag egentligen inte tycker att solsemestrar är speciellt underhållande. Men det malmöitiska vädret kan få en till vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar