torsdag 14 april 2016

Ännu ett farväl

Jag har börjat somna tidigare nu. Ibland blir det som i måndags, att jag blir pigg vid första amningen halv två. Då gick jag upp, drack varm choklad, och läste någon gratis tidning. Somnade tre timmar senare. Sådär pigg dag efteråt.

Igår var jag och sa hej då på jobbet. Lagom tills det började bli dags att komma tillbaka så slutar jag. Jaja, det finns säkert jobb där uppe också! Det var iallafall väldigt trevligt, hade med mig man och barn, sonen var på bästa humöret. Alla fick varsitt skratt. Sen däckade han. Hade jag inte varit vuxen hade jag också gjort det.

Damien droppade idén att jag borde starta en bageriblogg. Kanske det, ha lite mer anledning att besöka bagerier än jag ska bara. Det låter kul, ambitiöst, men jag vet inte om jag klarar av det någon längre tid. Får fila på den idén ett tag..

Hittade bilder från bröllopet, tydligen. Såhär såg vi ut som nyvigda. Stiligt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar