tisdag 30 augusti 2016

Vad gör jag ens här?

Jag sitter vid datorn. Vad gör man ens på datorn nuförtiden? Känner mig vilsen. Vad gjorde jag för att fördriva så sjukt många timmar vid datorn förr? Kanske gjorde jag inte så mycket mer än att spela harpan. Nu fixar jag mest med försäkringskassan osv. Bokar in mig på jobb. Vissa saker är enklare. Men tidsfördriv? Nä jag vet inte. Kanske borde jag ta tag i bilderna som jag tog från mammas kamera. Se om jag ska göra några förstoringar.

Vi håller på för fullt med renovering av sovrummet. Det blir fint. Krångligt att tapetsera, sjukt jobbigt att måla taket. Men väldigt kul att ha ett projekt. Det blir ju rätt snabba resultat, och färgerna vi har valt känns väldigt sovrumslugna.

Ska sluta ordbajsa nu, vi ska fortsätta titta på Gilmore Girls. Bara en säsong kvar nu! Hoppas att tiden går fort tills Netflix släpper fyra avsnitt till. Slutet av november tror jag de kommer. Spännande! Den är för övrigt jättekul att titta på med Harry, vad han än pysslar med när introt går igång så släpper han det och tittar storögt. Verkar gilla musik den lille rackaren.

Bild från semestern, vi tältade på västkusten, Damien badade, jag kände med tån. Tror Harry hade kul iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar